Megnövelte a kiegyensúlyozott étrendet támogató élelmiszereinek, valamint a bio-, a gluténmentes és a laktózmentes termékeinek számát a SPAR. A kínálat bővülésével az áruházak polcain nagyobb felületet és színkódot, piktogramokat kap az öt új termékcsoport.
„Az idén 25 esztendős SPAR Magyarország üzletpolitikájában kiemelt jelentőséggel bír a termékfejlesztés, illetve a vásárlási folyamatok leegyszerűsítése. Fontos területnek tartjuk az egészségtudatos és speciális étrendet igénylő vásárlói csoportoknak kínált élelmiszereket, hiszen hazánkban is egyre többen vannak, akik egészségi állapotuk miatt keresik a laktóz-, vagy gluténmentes, valamint a nem hétköznapi étrendű termékeinket”, hangsúlyozta Maczelka Márk kommunikációs vezető.
A speciális táplálkozás körébe tartozó termékeket a vásárlók öt fő kategóriába
-laktózmentes, gluténmentes, biotermékek, speciális élelmiszerek, tudatos táplálkozás termékei– sorolva, egyedi jelzéssel ellátva találhatják meg a SPAR és INTERSPAR üzletek polcain. A megújult kínálat részét képezik a cég sajátmárkás Free from, SPAR Vital és SPAR Natur*pur termékei, amelyek továbbra is kedvező áron érhetők el a vásárlók számára.
Laktózérzékenység a felmérések szerint a felnőtt lakosság egyharmadát érinti, akik ennek következtében naponta szembesülnek a tej és tejtermékek fogyasztása után jelentkező kellemetlen tünetekkel. Számukra a SPAR különféle laktózmentes termékeket kínál. esetén minden olyan élelmiszer kerülendő, amelyben a gluténmennyiség meghaladja a 20mg/kg-ot. A SPAR üzletekben pedig számos ilyen termék közül választhatnak a vásárlók.
Az új kategóriajelöléseknek köszönhetően a SPAR vásárlói sokkal gyorsabban és egyszerűbben igazodhatnak el a boltban található élelmiszerek között, és választhatnak az étrendjüknek megfelelő alapanyagok közül. A polcokon a kategóriának megfelelő színkóddal és piktogrammal ellátott informatív polccsík, a polcok felett belógatott táblák, a polcok előtt padlómatrica segíti majd a vásárlókat a tájékozódásban. A termékeket a SPAR áruházakban egy helyen, de egymástól jól megkülönböztethetően találják meg a jövőben a vásárlók.
A termékekről és az életmódtanácsokról többet olvashat a www.eletmod.spar.hu oldalon.
Védett: A mesterséges intelligencia hajnala – a táplálkozástudomány holnapja? – a TÉT Reggeli előadásai
Ez a tartalom jelszóval védett. Megtekintéséhez meg kell adni a jelszót: Jelszó:
Új kutatás készült a növényi alapú italokról
A legtöbben a reggeli kávé alkalmával fogyasztják a növényi alapú italokat. A Danone Magyarország 2024-ben ismét részese volt az öt kelet-közép-európai országban – így hazánkban is - végzett régiós kutatásnak. Az idén már harmadik alkalommal [...]