A Nestlé Hungária a Magyar Dietetikusok Országos Szövetségének (MDOSZ) támogatásával 13 éve indította el a kiegyensúlyozott életmódot és tudatos táplálkozást oktató NUTRIKID® programot, hogy ezzel aktív részt vállaljon a gyermekek egészséges táplálkozási szokásainak kialakításában. 2003 óta több mint 430.000 általános iskolás diák vett rész a programban.
Nő a növényi alapú termékek népszerűsége, különösen a fiatalok körében
A Danone Magyarország Kft. idén is elkészítette azt a reprezentatív kutatását, melynek célja, hogy feltérképezze, mennyire ismert és követett a flexitáriánus étrend a magyar fogyasztók körében, mennyien és miért fogyasztanak növényi alapú élelmiszereket, mennyire veszik figyelembe [...]
Háromból egy fogyasztó már figyelembe veszi a vásárolt élelmiszer környezetre gyakorolt hatását is
A magyar fogyasztók harmada már figyelembe veszi a vásárolt élelmiszer környezetre gyakorolt hatását is A 18 és 34 év közötti magyar fogyasztók vannak leginkább tisztában a fenntartható táplálkozás fogalmaival A Föld napja alkalmából a [...]